Ποιο μάθημα ανώδυνου τοκετού να επιλέξω; Ποιο μάθημα ανώδυνου τοκετού να επιλέξω;
Στρατήλα Ρένα Written by Μαρ 15, 2014

Ποιο μάθημα ανώδυνου τοκετού να επιλέξω;

Γιόγκα, σοφρολογία, απτονομία, προγεννητικό τραγούδι... Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι για να προετοιμαστώ για τη μεγάλη ημέρα: Την ημέρα του τοκετού. Πώς θα επιλέξω αυτή που μου ταιριάζει καλύτερα;

 

Οι στιγμές αυτές είναι πολύ σημαντικές, όχι μόνο για να προετοιμαστείς σωματικά για τον τοκετό, αλλά και καθ' όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να διώξεις το άγχος, να κάνεις συγκεκριμένες ερωτήσεις, να ξεπεράσεις τους φόβους σου, να χαλαρώσεις ή ακόμα και για να συμμετάσχει και ο μπαμπάς στη διαδικασία! Πρακτικές πληροφορίες Πότε να ξεκινήσω τα μαθήματα προετοιμασίας τοκετού; Συνήθως, ξεκινούν τον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης. Ορισμένες μεθόδους, όπως τη γιόγκα, την απτονομία ή το προγεννητικό τραγούδι μπορείς να τις ξεκινήσεις από τον πέμπτο μήνα. Το ίδιο ισχύει και όταν είσαι έγκυος σε δίδυμα. Από πού να πάρω πληροφορίες; Από το μαιευτήριό σου, τη μαία σου ή από φίλες που παρακολούθησαν τα μαθήματα. Ποια είναι η συχνότητα των μαθημάτων; Το ιδανικό είναι να παρακολουθείς μία συνεδρία την εβδομάδα (το μάθημα διαρκεί από 1,5 ως 2 ώρες). Μπορεί να παρακολουθεί και ο μπαμπάς; Ναι, και μάλιστα μπορεί να συμμετέχει ενεργά αν επιλέξεις την απτονομία.

Ποιο μάθημα ανώδυνου τοκετού να επιλέξω;

Οι βασικές μέθοδοι προετοιμασίας του τοκετού Η κλασική προετοιμασία, που ονομάζεται επίσης ψυχοπροφύλαξη ή ανώδυνος τοκετός, αποτελείται από θεωρητικά μαθήματα (τα διαφορετικά στάδια του τοκετού...) και από ήπιες αναπνευστικές και μυικές ασκήσεις. Η απτονομία επιτρέπει την επικοινωνία με το μωρό χάρη στο άγγιγμα και την ομιλία. Ο ρόλος του μπαμπά είναι εξαιρετικά σημαντικός στη μέθοδο αυτή! Είναι κάτι παραπάνω από μία απλή μέθοδο προετοιμασίας για τον τοκετό, γιατί συμβάλλει στη σφαιρική ανάπτυξη της σχέσης παιδιού-πατέρα-μητέρας. Μπορεί εξάλλου να συνεχιστεί και μετά τη γέννηση. Στη σοφρολογία φαντάζεσαι τη στιγμή του τοκετού, νιώθεις εκ των προτέρων τα αισθήματα της στιγμής εκείνης και μαθαίνεις να τα ελέγχεις. Η μελλοντική μαμά αποθηκεύει στον νου της θετικές εικόνες που θα μπορεί να ανακαλέσει την επιθυμητή στιγμή για να χαλαρώσει. Η προγεννητική γιόγκα μαθαίνει στις μελλοντικές μαμάδες να γνωρίζουν καλύτερα το σώμα τους, χάρη σε ασκήσεις αναπνοής και χαλάρωσης. Αυτό θα είναι πραγματικό πλεονέκτημα τη μεγάλη ημέρα, όταν θα σου ζητούν να συσπάσεις το περίνεο, να χαλαρώσεις τη λεκάνη, να κυρτώσεις την πλάτη σου... Το προγεννητικό τραγούδι επιτρέπει στη μελλοντική μαμά, χάρη σε φωνητικές ασκήσεις, να κατανοεί καλύτερα το σώμα της και ιδιαίτερα τα διαφορετικά μέρη της κοιλιάς της. Πρόκειται για πραγματική σωματική άσκηση με ασκήσεις αναπνοής, διατάσεις, κινήσεις της λεκάνης. Είναι επίσης μία εξαιρετική μέθοδος χαλάρωσης! Έχε υπόψη σου επίσης ότι η προετοιμασία στην πισίνα δεν καλύπτεται από τα Ασφαλιστικά Ταμεία. Αλλά αυτό δεν είναι λόγος για την στερηθείς: Παρακολούθησέ την σε συνδυασμό με μία άλλη μέθοδο. Η χαλάρωση που θα νιώσεις είναι ασύγκριτη!

Additional Info

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…