Η γυμναστική της εγκυμοσύνης Η γυμναστική της εγκυμοσύνης
Ρένα Ψωμά Written by Νοε 02, 2014

Η γυμναστική της εγκυμοσύνης

Η άσκηση κάνει θαύματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αυξάνει τη διάθεση, βελτιώνει τον ύπνο, μειώνει τους πόνους. Βοηθά στην πρόληψη και τη θεραπεία του διαβήτη κύησης και απομακρύνει τον φόβο της προεκλαμψίας. Προετοιμάζει για τον τοκετό, με την ενίσχυση των μυών και την αντοχή και βοηθά να βρει το σώμα γρηγορότερα την αρχική του μορφή μετά την γέννηση του μωρού.

 

Η άσκηση είναι τόσο ωφέλιμη στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ώστε το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων συνιστά σε όλες τις έγκυες γυναίκες άσκηση τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Η σωστή άσκηση ενισχύει την καρδιά, διατηρεί την ευλυγισία του κορμιού, διαχειρίζεται καλύτερα την αύξηση του βάρους, και προετοιμάζει τους μύες χωρίς να προκαλεί υπερβολική καταπόνηση για την μητέρα ή το μωρό.

Οι ακόλουθες δραστηριότητες αφορούν ασφαλείς ασκήσεις για τις μέλλουσες μητέρες, όμως συμβουλευτείτε οπωσδήποτε τον γιατρό σας πριν αρχίσετε.

Περπάτημα

Μία από τις καλύτερες καρδιαγγειακές ασκήσεις για τις έγκυες γυναίκες. Το περπάτημα κρατά τα πόδια σε φόρμα, χωρίς να τραυματίζονται τα γόνατα και οι αστράγαλοι. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος εξοπλισμός, μόνο ένα ζευγάρι καλά αθλητικά παπούτσια και είναι ασφαλές έως το τέλος της εγκυμοσύνης.

Κολύμπι

Όλοι οι επιστήμονες συμφωνούν ότι το κολύμπι είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη άσκηση για τις έγκυες γυναίκες. Η κολύμβηση είναι ιδανική γιατί ασκεί μεγάλες μυϊκές ομάδες (χέρια και πόδια), παρέχει καρδιαγγειακά οφέλη, και επιτρέπει στις μέλλουσες μαμάδες να αισθάνονται πολύ ελαφριές παρά τα επιπλέον κιλά της εγκυμοσύνης!

Μέτρια αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση ενισχύει την καρδιά και τονώνει το σώμα. Επιπλέον, θα απολαύσετε την συντροφιά και των άλλων εγκύων και θα αισθάνεστε σίγουρες ότι κάθε κίνηση είναι ασφαλής για εσάς και το μωρό σας.

Χορός

Απολαύστε χορεύοντας την αγαπημένη σας μουσική στην άνεση του σαλονιού σας, ή σε μία τάξη χορού, αλλά βέβαια μείνετε μακριά από πηδήματα ή πολλές στροφές.

Γιόγκα

Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσετε τον μυϊκό τόνο και να είσθε ευέλικτη με ελάχιστη ή και καθόλου επιβάρυνση στις αρθρώσεις σας.

Stretching

Το stretching είναι θαυμάσιο για να διατηρηθεί εύκαμπτο και χαλαρό το σώμα και να μην καταπονηθούν οι μύες.

Βαράκια

Εάν τα βαράκια ήταν πάντα μέρος της άσκησης σας, δεν χρειάζεται να σταματήσετε τώρα. Απλά θα πρέπει να μειώσετε το βάρος και να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις. Με τις απαραίτητες προφυλάξεις, δηλαδή την σωστή τεχνική (αργές ελεγχόμενες κινήσεις) τα βαράκια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονώσετε και να ενισχύσετε τους μύες στην διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι όμως τόσα πολλά τα οφέλη για την μέλλουσα μητέρα που αξίζει τον κόπο να μαθαίνουμε όσες περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες μπορούμε.

Και δεν πειράζει αν μερικές φορές επαναλαμβάνουμε την ίδια συμβουλή. Είναι μόνο για το καλό μας!

Additional Info

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…