Που βοηθούν οι βιταμίνες & τα αντιοξειδωτικά; Που βοηθούν οι βιταμίνες & τα αντιοξειδωτικά
Δήμητρα Καραμπέτσου Written by Οκτ 28, 2016

Που βοηθούν οι βιταμίνες & τα αντιοξειδωτικά;

 Ποιά ΒΟΗΘΕΙΑ παίρνει ο ανθρώπινος οργανισμός από ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ,ΜΕΤΑΛΛΑ & ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ και ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ.

1)Βιταμίνη Α, μάτια, όραση, βλεννογόνο, αντίσταση στις μολύνσεις. Βήτα καροτένιο πρόδρομος της βιταμίνης Α καταστρέφει τις ελεύθερες ρίζες.
2)Βιταμίνη D σχηματισμός και καλή διατήρηση των οστών, συμβάλλει στην απορρόφηση του ασβεστίου.
3)Βιταμίνη Ε καταστρέφει τις ελεύθερες ρίζες (αντιοξειδωτικός παράγοντας).
4)Βιταμίνη Κ πήξη του αίματος.
5)Βιταμίνη C αντιοξειδωτική δράση, προστασία από τις ελεύθερες ρίζες, ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, σχηματισμός του συνδετικού ιστού, συμμετέχει στη σύνθεση ορμονών, αυξάνει την πρόσληψη του σιδήρου, σταματά την πρόσληψη χαλκού.
6)Βιταμίνη Β1μεταβολισμός υδατανθράκων. Βιταμίνη Β2 συνολικός μεταβολισμός.
7)Βιταμίνη Β6 μεταβολισμός πρωτεϊνών.
8)Βιταμίνη Β12 συνολικός μεταβολισμός, σύνθεση των ερυθρών αιμοσφαιρίων.
9)Βιοτίνη μεταβολισμός πρωτεϊνών και υδατανθράκων, νιασίνη μεταβολισμός υδατανθράκων (μείωση της γλυκόζης), ενέργεια που τροφοδοτεί αερόβιες διαδικασίες.
10)Παντοθενικό οξύ μεταβολισμός λιπαρών, υδατανθράκων και αμινοξέων, επούλωση τραυμάτων.
11)Φολικό οξύ μεταβολισμός DNA, δημιουργία νέων κυττάρων, κ.α.
.....

2)ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ:
1)Νάτριο στην αποθήκευση νερού.
2)Κάλιο αφυδάτωση, ρύθμιση της πίεσης του αίματος και λειτουργία καρδιάς.
3)Χλώριο ο πιο σημαντικός συνοδός του νατρίου και του καλίου, σχηματισμός υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι.
4)Μαγνήσιο συμμετέχει σε περισσότερες από 300 αντιδράσεις στον οργανισμό, όπως ο ενεργειακός μεταβολισμός, οι μυϊκές συσπάσεις. 5)Ασβέστιο στην σταθερότητα των οστών και δοντιών, μεταβίβαση μηνυμάτων στα νεύρα και τους μυς.
6)Σίδηρος στην μεταφορά του οξυγόνου στο αίμα και παραγωγή ενέργειας.
7)Ψευδάργυρος στο ανοσοποιητικό σύστημα, επούλωση τραυμάτων και προστασία από τις Ελεύθερες ρίζες.
8)Σελήνιο στην προστασία από τις ελεύθερες ρίζες.
9)Χρώμιο μεταβολισμός υδατανθράκων, αυξάνει το σχηματισμό γλυκογόνου και εξοικονομεί γλυκογόνο κατά την διάρκεια της άσκησης, κ.α.

Για το SugarMama,
Δήμητρα Καραμπέτσου

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…