Ιδέες και τεχνικές για προσθήκη λαχανικών και φρούτων στη παιδική διατροφή Ιδέες και τεχνικές για προσθήκη λαχανικών και φρούτων στη παιδική διατροφή
Άρτεμις Ζερδελή Written by Μαρ 30, 2016

Ιδέες και τεχνικές για προσθήκη λαχανικών και φρούτων στη παιδική διατροφή

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι σημαντικό να υπάρχει στη διατροφή όλων μας καθώς αποτελούν θρεπτικό, χαμηλό σε θερμίδες ,υγιεινό snack ή ως συνοδευτικό (σαλάτες). Ακόμη είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες και είναι γνωστή πλεον η αντιοξειδωτική τους δράση.

 


Οι σωστές υγιεινές συνήθειες αποτελούν τρόπο ζωής και η υιοθέτηση αυτών γίνεται από μικρή ηλικία. Καλό είναι λοιπόν να προσθέστε στη διατροφή των παιδιών σας από μικρή κιόλας ηλικία φρούτα και λαχανικά καθώς και γενικότερα να τους διδάξετε πώς να έχουν ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο ώστε να αποφύγουν τα περιττά κιλά και τη μετέπειτα παχυσαρκία. Ας δούμε παρακάτω λοιπόν, με ποιους τρόπους μπορείτε να εξοικειώσετε τα παιδιά στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών!

 

1)Αρχικά,καλό είναι να συνοδεύει το μεσημεριανό και το βραδινό φαγητό με σαλάτα. Πράσινη σαλάτα ,αγγουροντομάτα ,μία ντομάτα, διάφορα λαχανικά, (πιπεριές ,κρεμμύδια)

 

2)Μην υπερβάλετε στα μεγέθη των μερίδων ξεκινήστε με μικρές ποσότητες είτε σε φρούτα είτε σε σαλάτες.

 

3) Αφήστε τα φρούτα σε εμφανή σημεία ώστε την ώρα του snack να τα προτιμήσει. Μην φέρνετε στο σπίτι τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά (τσιπς κ.λ.π)

 

4)Μην πιέζετε τα παιδιά να φάνε και μη χρησιμοποιείτε το φαγητό ως μέσο εκφοβισμού ή επιβράβευσης. Πρέπει η κατανάλωση υγιεινών τροφών να συνδεθεί με θετικά συναισθήματα και χαλαρό και ήρεμο περιβάλλον. Παρ’όλ’αυτά, μην απογοητεύεστε αν δεν τα προτιμήσει την πρώτη φορά. Δοκιμάστε ξανά και ξανά μέχρι να αποφασίσει να το δοκιμάσει .

 

5)Από βρεφική κιόλας ηλικία προτιμήστε πολτοποιημένα φρούτα και λαχανικά ώστε να είναι εξοικειωμένα με τη γεύση.

 

6)Παρτε τα παιδια μαζί σας στα ψώνια και αφήστε τα να βοηθήσουν την ώρα της μαγειρικής.Το να έχουν ενεργό ρόλο θα τα ενθουσιάσει.

 

7)Αποτελέστε εσείς οι ίδιοι πρότυπο μέσα από τις διατροφικές σας επιλογές. Καταναλώστε ταυτόχρονα με το παιδί φρουτοσαλάτες,γίνετε το θετικό παράδειγμα προς μίμηση

 

8)Τέλος ,μπορέιτε να δώσετε εντυποσιακή εμφάνιση στα γεύματα ώστε να μη διστάσουν να τα δοκιμάσουν!!


Για το SugarMama,

Από τη Διαιτολόγο Διατροφολόγο Άρτεμις Ζερδελή

Για περισσότερες πληροφορίες εδω: Άρτεμις Ζερδελή Διαιτολόγος Διατροφολόγος

sugarmamagr instagram

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…