Superfoods και παιδιά Superfoods και παιδιά
Στρατήλα Ρένα Written by Αυγ 19, 2014

Superfoods και παιδιά

Οι θρεπτικές και φαρμακευτικές τους ιδιότητες είναι γνωστές, βαλτέ τες στο καθημερινό διαιτολόγιο παιδιών και έφηβων. Φυσικά ενημερώστε πρώτα τον παιδίατρο σας για τις συγκεκριμένες ανάγκες του δικού σας παιδιού.

 

Κινόα.

Η κινόα (quinoa) περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο δημητριακό, είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες συμπλέγματος β, κάλιο, σίδηρο και ψευδάργυρο.

Η κολοκύθα.

Είναι ιδανική για τις σούπες λαχανικών και κρεατικών, ενώ είναι πλούσια σε μαγνήσιο, κάλιο και βιταμίνες.

Cranberry.
Mε ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά, καταστρέφουν τα επιβλαβή βακτήρια στα νεφρά, την ουροδόχο κύστη και γενικότερα στο ουροποιητικό σύστημα.

Φακές.

Αν κι είναι δύσκολο φαγητό για ένα μωρό, εσείς μπορείτε να τις μαγειρέψετε με ρύζι ή διάφορα λαχανικά.

Κρεμμύδια.
Πλούσια σε κουερσετίνη. Τα κρεμμύδια ενισχύουν την δραστηριότητα της υγιούς εντερικής χλωρίδας και έχουν αντί-ιική δράση (δράση έναντι των ιών).

Σπανάκι.

Είναι πλούσιο σε σίδηρο και αντιοξειδωτικά και μπορείτε να το προσθέσετε στις σούπες που μαγειρεύετε για το παιδί σας.

Iπποφαές.
Ανήκει στις λεγόμενες σούπερ τροφές. Περιέχει πάνω από 190 θρεπτικά συστατικά . Yψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, λιπαρά οξέα ω-3 και ω-7, βιταμίνη Ε. Βοηθάει πολύ σε περιόδους έντονης δραστηριότητας, αδυναμίας, ανορεξίας. Είναι ιδιαίτερα τονωτικό για αθλητές και μαθητές.

Μπρόκολο.

Βράστε το και προσθέστε το στον πουρέ του ή στις σούπες του.

Καστανό ρύζι.
Το καστανό ρύζι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και καθαρίζει το έντερο από τα παραπροϊόντα της πέψης αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα. Είναι αντί-αλλεργικό και βοηθά στην σταθεροποίηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.

Μύρτιλλα.

Μπορείτε να τα μαγειρέψετε μαζί με την σούπα του ή να τα πολτοποιήσετε στο γιαούρτι του.

Αβοκάντο.

Η σύνθεσή του έχει πολλά κοινά με αυτήν του μητρικού γάλακτος. Μπορείτε να το βάλετε μέσα στις φρουτόκρεμες αλλά και μόνο του πάνω σε ψωμί.

Γλυκοπατάτα.

Είναι από τις πιο αγαπημένες γεύσεις των μικρών παιδιών. Ψήστε τις για περίπου 40 λεπτά κι είναι έτοιμες για φάγωμα!

Λιναρόσπορος (ληναρι).

Μπορείτε να τον βάλετε μαζί με τα δημητριακά του και στη σαλάτα του. Ρυθμίζει την παιδική χοληστερίνη και το νεανικό διαβήτη.

Σολομός.

Πρόκειται για μία εξαιρετική τροφή καθώς βοηθά στην ανάπτυξη του εγκεφάλου .

Μάνγκο.

Η μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C,  διατηρεί τα δόντια και τα ούλα υγιή.

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…