Άρτεμις Ζερδελή Written by Δεκ 05, 2017

Διατροφή για πριν τα Χριστούγεννα

Κατά την διάρκεια των γιορτών η παραπάνω κατανάλωση γλυκών, φαγητού και αλκοόλ είναι αναπόφευκτη .

Πολλοί θα αφεθουμε,με την σκέψη ότι θα κάνουμε δίαιτα μετά τις γιορτές. Ωστόσο, καλό είναι να υπάρξει μια παραπάνω προσοχή και πριν τα Χριστούγεννα ώστε να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην ξεφύγει ο δείκτης της ζυγαριάς.

Αρχικά καταναλώνετε 5 μικρομερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα,τα φρούτα ως ενδιάμεσο σνακ και την σαλάτα πριν το μεσημεριανό και το βραδινό.
Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλούσιο πρωινό και μην παραλείπετε την παρουσία πρωτείνης(πχ γαλακτοκομικά ,αυγό)

Επιλέξτε ψάρι 2 3 φορές την εβδομάδα,2 άπαχο κρέας 2 3 λαχανικά 1 2 οσπρία και 1-2 ζυμαρικά σύμφωνα με το πρότυπο της Μεσογειακής διατροφής.
Τέλος επιλέξτε ένα ελαφρύ βραδινό χωρις πολλά λιπαρά και περιορίστε τα γλυκά και το αλκοόλ ώστε να τα χαρείτε άφοβα τις γιορτές!

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…