Άρτεμις Ζερδελή Written by Αυγ 22, 2017

Προσθέστε σπόρους στη διατροφή σας

Οι σπόροι είναι θρεπτικοί και περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

Δε πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι η κατανάλωσή τους πρέπει να γίνεται ελεγμένα διότι περιέχουν αρκετές θερμίδες.
Σπόροι κολοκύθας:Πλούσιοι σε πρωτείνες,σίδηρο ψευδάργυρο και φώσφορο τρώγονται και ωμοί.
Σουσάμι.Αποτελεί καλή πηγή πρωτείνης και ασβεστίου ενώ περιέχει και σίδηρο και νικοτινικό οξύ.Οι αλεσμένοι σπόροι(ταχίνι)μπορούν να αποτελέσουν μια θαυμάσια σάλτσα.

Μπορείτε επίσης να πασπαλήσετε καβουρντισμένους σπόρους πάνω από τα γεύματα στο γουοκ.
Ηλιόσποροι.

Είναι πλούσιοι σε κάλλιο φώσφορο αλλά περιέχουν και πρωτείνες σίδηρο και ασβέστιο.
Λιναρόσποροι.

Καλή πηγή πρωτεινών και ω3 λιπαρών οξέων .Μπορούν να προστεθούν στα μιλκ σεικ και στο ψωμί αλλά και στα δημητριακά για πρωινό.

 

Για το SugarMama,
Από τη Διαιτολόγο Διατροφολόγο Άρτεμις Ζερδελή

Για περισσότερες πληροφορίες εδω: Άρτεμις Ζερδελή Διαιτολόγος Διατροφολόγος

http://www.diet4u.gr/index.php

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…