ΔΙΑΙΤΑ DUKAN : Aπομυθοποίηση! ΔΙΑΙΤΑ DUKAN :Aπομυθοποίηση!
Άρτεμις Ζερδελή Written by Μαϊ 20, 2016

ΔΙΑΙΤΑ DUKAN : Aπομυθοποίηση!

Πήρε το όνομά της από τον γάλλο γιατρό Pierre Dukan.H δίαιτα αυτή χωρίζεται σε 4 φάσεις και υπόσχεται γρήγορη και μεγάλη απώλεια κιλών .

Η πρώτη φάση περιλαμβάνει πρωτεϊνικά τρόφιμα (άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά)και αποκλείει εντελώς τη ζάχαρη, υδατάνθρακες (ρύζι πατάτες ψωμί αλεύρι )και διαρκεί συνήθως 8 με 10 μέρες .

Στη δεύτερη φάση προστίθενται λαχανικά .

Ακολουθεί σταθεροποίηση της δίαιτας με συγκεκριμένα τρόφιμα (φρούτα, βρώμη) και τέλος ,η φάση της συντήρησης περιλαμβάνει πολύ λίγους υδατάνθρακες ,μια με δύο μέρες μόνο πρωτεΐνη και καθημερινά πίτουρα βρώμης. Με αυτήν την δίαιτα μπορεί να χάνονται εύκολα και γρήγορα κιλά αλλά έχει πολλά μειονεκτήματα.

Α)Η σωστή διατροφή περιλαμβάνει ποικιλία τροφών με 50% της ημερήσιας πρόσληψης τροφών σε υδατάνθρακα ,το 20%πρωτείνη και το 30% λίπη. Το το να αποκλείει εντελώς τους υδατάνθρακες και στις μετέπειτα φάσεις να τους περιορίζει σε μεγάλο βαθμό, έχει ως αποτέλεσμα ζαλάδες ,υπογλυκαιμίες, εξάντληση, ατονία.

Β)Η απουσία φρούτων και λαχανικών έχει ως αποτέλεσμα σημαντικές ελλείψεις σε βιταμίνες και φυτικές ίνες .

Γ)Η μεγάλη κατανάλωση κρεατικών έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της χοληστερίνης.

Δ)Λόγω της μεγάλης πρωτεϊνικής σύστασης στη πρώτη φάση χάνονται μεγάλη ποσότητα υγρών και όχι λίπος.

Ε)Είναι αρκετά στερητική, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το βάρος που χάθηκε θα επανακτηθεί σύντομα.

ΣΤ)Η μεγάλη ποσότητα πρωτείνης, μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στα νεφρά και το συκώτι γιατι καλούνται να επεξεργαστούν πολύ μεγάλες ποσότητες και έτσι υπερλειτουργούν,

Ζ)Το ότι δεν υπάρχει περιορισμός στη ποσότητα δεν διδάσκει τον ασθενή όσον αφορά το τι θεωρείται φυσιολογική ποσότητα φαγητού και κανονική μερίδα. Καλό είναι λοιπόν να μην επηρεάζεστε από δίαιτες που προβάλουν τα περιοδικά,ούτε από δίαιτες που τάχα εφαρμόζουν celebrity αν δεν ανταποκρίνονται σε ένα ισορροπημένο διατροφικό σχήμα .

Αν έχετε απορίες ή σκοπεύετε να ακολουθήσετε κάποια από αυτές να συμβουλεύεστε τον γιατρό και τον διαιτολόγο σας.

Περισσότερες πληροφορίες :https://el.wikipedia.org

Για το SugarMama,
Άρτεμις Ζερδελή Διαιτολόγος Διατροφολόγος

 

Για περισσότερες διαιτητικές προτάσεις και συμβουλές:https://www.facebook.com/%CE%86%CF%81%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CF%82-%CE%96%CE%B5%CF%81%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CE%AE-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82-188693331484452/?ref=aymt_homepage_pane

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

  • Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Top
Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Επίλεξε «x» για να αποδεχτείς και να συνεχίσεις ή «More details...» για περισσότερα πριν αποδεχτείς. More details…