Άρτεμις Ζερδελή Written by Ιουλ 08, 2018

Διαγονιδιακά Ζώα

Τα διαγονιδιακά ζώα προκύπτουν από την εσκεμμένη εισαγωγή ξένου γενετικού υλικού(dna) στο γονιδιωμα ενός ζώου δεκτη.

Το ξένο dna πρέπει να μεταδοθει μέσω γενετικών κυττάρων ώστε κάθε κύτταρο να εχει τυο ίδιο γενετικό υλικό και να κληρονομηθεί στις επόμενες γενιες.Η εισαγωγη ξενιου dna μπορεί να οδηγήσει στην υπερ ή υπο εκφραση συγκεκριμενων γονιδιων ή στην έκφραση νεων γονιδιων για το είδος του ζώου.

Τα διαγενετικα ζώα χρησιμοποιουνται για την μελέτη παθήσεων του ανθρώπου όπως την νόσο των τρελών αγελάδων, το ΑΙDS τον καρκίνο αλλά και αυτοάνοσα νοσήματα (Αlcheimer,σκλήρηνση κατά πλάκας διαβήτης τύπου 1).

Επίσης χρησιμοποιυνται για τη δημιουργία ξενομοσχευματων και την παραγωγή διατροφικών συμπληρωματων και φαρμακευτικων ουσιών.

Τελος με τη δημιουργία ζώων ευαισθητων σε τοξινες γινετε τοξολογικος ελεγχος φαρμάκων και τροφίμων.

sugarmamagr instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ...

Join Us!

• Μην μείνετε απλά στην περιήγηση του SugarMama... ελάτε στην παρέα μας, μοιραστείτε φωτογραφίες από τα γενέθλια και την βάπτιση των παιδιών σας, στείλτε μας τις πιο νόστιμες συνταγές σας, δείξτε μας τις πιο πρωτότυπες κατασκευές σας, πείτε μας την γνώμη σας, μοιραστείτε μαζί μας μια οικογενειακή σας εμπειρία, είστε επαγγελματίας του χώρου στείλτε μας τα άρθρα σας... και εμείς αφού το επιμεληθούμε θα το δημοσιεύσουμε!
  • Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.